Sitter här i en lägenhet som nästan känns lite tom. Efter en 3 veckor av besök från både Hanna och Elvira, Fanny och Cajsa, så känns det lite konstigt att det bara är vi tre nu. Den senaste veckan så låg jag hemma 5 dagar på grund av att jag hade väldigt hög feber, men som tur var är jag frisk nu, så ingenting att oroa sig för! Men istället för att skriva en lång text kommer lite bilder här istället.

Classic lunchrestaurang 

Vi var på ett 1årskalas, en kille på skolans kusin. Väldigt speciellt när de lever så fattigt och har en så otroligt påkostad fest med massa gäster och stor videokamera och stor scen (som jag ej tog foto på). Såklart som alltid här så blev vi behandlade som hedersgäster, väldigt speciellt på många sätt. Bara det att vi fick gå upp på scenen och ta kort med familjen och att de sedan ville att vi skulle sitta på scenen resten av kvällen. Vilket vi sedan inte gjorde för att vi kände att det blev lite för mycket.




Jag och Frida åkte till Mehabs och tog semester. Som dock slutade i regn.


Vi åt i alla fall en lyckad sista middag med den facinerande Noreen till roomie som nu är tillbaka i Irland.

Vi hälsade även på Mervyn på hans nya jobb som ligger i Mehabs, så duktig så.

















Lite vacation i Pondicherry. Väldigt mysigt och trevligt, tar med mig massa minnen där ifrån. Tyvärr har jag inga mer bilder från mina vänners visit eftersom jag då låg hemma efter denna resa. 

Kommentera

Publiceras ej